FANDOM

Książka

Png_fandoms_by_turningmypage-d65enij.png Ta strona to zalążek artykułu. Jeśli możesz, rozbuduj go.

W Śnieżną noc - trzy powieści napisane przez Lauren Myracle, Maureen Johnson i Johna Greena, które przez czas trwania akcji splatają się ze sobą. Łączą je bohaterowie, miejsca i tematyka świąteczna. Adaptacja filmowa ma mieć swoją premierę 22 listopada 2017 roku.

OpisEdytuj

Podróż WigilijnaEdytuj

Nastoletnia Jubilee jest zmuszona spędzić wigilię ze swoimi dziadkami ponieważ jej rodzice zostają aresztowani za udział w zamieszkach, spowodowanych aukcją miniaturowych domków dekoracyjnych. W czacie swojej podróży dziewczyna spotyka Jeb'a, który bezskutecznie stara się skontaktować ze swoją dziewczyną. Z powodu śnieżycy pociąg jest zmuszony się zatrzymać. Jubilee, grupa cheerleaderek oraz Jeb wyruszają do Waffle Housea, gdzie dziewczyna spotyka Stuarta. Chłopak zaprasza ją do siebie, by razem z nim spędziła wigilię.

Bożonarodzeniowy Cud PomponowyEdytuj

Opowieść o trójce przyjaciół. Gdy Tobin dowiaduje się od przyjaciela pracującego w Waffle House, że pojawiły się w nim cheerleaderki, ale by dostać się do środka muszą mieć ze sobą Twistera i wyprzedzić innych. Diuk, Tobin i JP wyruszają w podróż przez zaspy śniegu, na spotkanie z cheerleaderkami, a w przypadku Diuk, na spotkanie z plackami ziemniaczanymi. Podróż dla Diuk i Tobina jest czym więcej niż wyprawą do Waffle House.

Święta Patronka ŚwinekEdytuj

Trzecia historia, której główną bohaterką jest Addie. Dziewczyna zerwała niedawno z chłopakiem, Jeb'em. Dziewczyna chcąc rozpocząć nowy rozdział w swoim życiu, obcina długie włosy i farbuje je na różowo. Addie musi sobie radzić z pracą, odebraniem miniaturowej świnki i próbami pogodzenia się z nieodbierającym jej telefonów chłopakiem. Tylko wigilijny cud mógłby jej pomóc...