FANDOM

Książka

Do tej pory poznaliśmy opowieść, która rozgrywała się w teraźniejszości, ale co będzie, jeżeli przeniesiemy się o przyszłości? Czym jest ta tajemnicza "Pamięć"?

—Opinia wydawnictwa Dreams

Opis Edytuj

Jenny, Alex i Marco trafili do Pamięci. Ale czym tak naprawdę jest to miejsce? Wspomnieniami, które mają w głowie, a może o coś więcej? Może to pułapka? Jedyne co wiedzą, to to, że świat się skończył. Rozpadł się na miliardy malutkich kawałeczków. Ale, czy pustka jest taka zła? A może świat, który powstał po naszej teraźniejszości, jest gorszy? Co odkryją, jak uda im się w końcu otworzyć oczy w całkiem innym, nieznanym im świecie? Rzeczywistość wokół nas to tylko jedna z nieskończonych stron kostki.

Alex, Jenny i Marco na własnej skórze doświadczyli, co oznacza zatracenie się w nieskończonych drogach Wszechświatów.
Jednak teraz nie wiedzą, jak wyjść z Pamięci – zamkniętego jak klatka wymiaru mentalnego, w którym znajduje się tylko to, o czym pamiętają.

Od czasu końca ich cywilizacji minęły już wieki, a na Ziemi zaczęła się nowa Era. Jak mogą wykorzystać wspomnienia, aby uciec z Pamięci i siebie ocalić? Dotarcie do jakich tajemnic z przeszłości zagwarantuje im przebudzenie w przyszłości?