FANDOM

Cytaty

Każdy może wskazać na młodzieńca, który ma prawie dwa metry, lecz nie ma jeszcze zarostu, i powiedzieć: "Ten chłopiec myśli teraz o seksie", i zwykle będzie miał rację

Nafai znał zasady: kiedy mężczyzna zachowuje się jak dziecko, jego zachowanie jest chłopięce i wszyscy są zachwyceni; kiedy chłopiec zachowuje się w ten sam sposób, jego zachowanie jest infantylne i wszyscy mu mówią, żeby wydoroślał.

Boję się... twojej pogardy dla mnie. Boję się, że zawsze będę upokorzony przed tobą i twoją siostrą, że będziecie dostrzegały we mnie wszystkie słabości, że będziecie patrzyły na mnie z góry.

- Już dobrze, Shuya - powiedział Nafai. - Żałuję tylko, że nie płaczesz trochę ciszej, bo jeśli ktoś cię usłyszy, pomyśli, że to Luet wypłakuje się w noc poślubną i wtedy kto wie, co o mnie pomyślą. - Przerwał. - Jeśli się nad tym zastanowić, może powinnaś płakać trochę głośniej.

- To będzie wielka przykrość, jeśli będę musiał cię zabić - stwierdził Moozh.

- To będzie wielka przyjemność umierać.

Nie odcinasz dopływu mej krwi, Elemaku, tylko własnej - rzekł Nafai. - Albowiem twa krew nieznana będzie na Ziemi, moja zaś płynąć będzie w żyłach tysiąca pokoleń.

- Uu.

Patrzył wprost na pysk Yobara.

- Sam jesteś "uu" - wyszeptał Nafai

- Uu-uu.

- Rany, ależ się dziś dąsamy.

Właśnie gdy Nafai zachowywał się jak młodszy bart, Hushidh najbardziej go nie znosiła.

- Muszę kiedyś wspomnieć Luet, że popełniła poważny błąd, kiedy powstrzymała kobiety przed zabiciem cię, gdy naruszyłeś świętość jeziora w Basilice.

- Jestem podobnego zdania - odparł. - To by mi oszczędziło bólu patrzenia, jak cierpisz katusze z powodu bycia moją szwagierką.

- Wolałabym już codzienne rodzić, tak mi z tym źle.

Uga buga luga buga

Oni widzą w Nafaiu boga Dlatego bardzo ważne jest, żeby nie widzieli go za często. Niech oddają cześć tej glinianej głowie, a on sam niech zostanie dla nich zagadką.

- Innymi słowy - odezwał się Nafai - nikt, kto mnie zna, nie może mnie czcić.