FANDOM

Cytaty

Widzisz, jestem gorącą zwolenniczką przypadkowego użycia wielkich liter. Obowiązujące zasady są okropnie krzywdzące wobec wyrazów w środku zdania.

Pójdziesz do papierowych miast i nigdy już nie powrócisz.

Kiedy mówi się wstrętne rzeczy o innych, nie wolno mówić tych prawdziwych, bo potem nie można ich szczerze do końca odwołać.

Ja cię nie potrzebowałam, ty idioto. Ja cię wybrałam. A ty wybrałeś mnie. A to jak obietnica. Przynajmniej na dzisiejszą noc. W zdrowiu i w chorobie. W dostatku i biedzie. Dopóki świt nas nie rozłączy.

Kiedyś byłam pozytywną osobą wiesz? Ale teraz nic nie robię. Dla nikogo. Poza dupkami, którzy mnie gówno obchodzą.

JESTEM NOWĄ KRÓLOWĄ SŁOWNICTWA! UZURPOWAŁAM SOBIE TWOJĄ WŁADZĘ!

Możesz się przekonać jakie to wszystko jest sztuczne.Nie jest nawet na tyle trwałe by nazwać je miastem z plastiku.To papierowe miasto.

Mówię ci,tylko popatrz Q: popatrz na te wszystkie ślepe zaułki,ulice,które zawracają na siebie,wszystkie te domy wybudowane po to by się rozpaść.Na wszystkich tych papierowych ludzi mieszkających w swych papierowych domach i wypalających swoją przyszłość,byle tylko siedzieć w cieple.

Ponieważ to naprawdę wspaniałe uczucie kiedy jest się ideą, którą każdy lubi. Jednak ja nigdy nie mogłam być tą ideą dla samej siebie, w każdym razie nie do końca.