FANDOM

Komiks

Opis Edytuj

Kiedy wszystkie rzeczy osobiste doktor Harley Quinzell, znanej bardziej jako Harley Quinn, zostają zniszczone, a kobieta ni stąd, ni zowąd dostaje wiadomość, że odziedziczyła budynek na półwyspie słynącym z parków rozrywki, oznacza to jedno – czas rozpocząć nowe życie!

Wolna od Jokera i superbohaterskich potyczek Harley Quinn korzysta z życia, uczy się być dobrą właścicielką kamienicy oraz daje przy okazji popalić osobom, które krzywdzą innych. Sprawy zaczynają nabierać nietypowego obrotu, kiedy najgroźniejsi łowcy głów za swój cel obierają bohaterkę. Harley jednak może liczyć na pomoc przyjaciół, w tym Poison Ivy!

Za nowe i szalone podejście do postaci Harley Quinn odpowiadają Jimmy Palmiotti (All Star Western, Jonah Hex) oraz Amanda Conner (Strażnicy – Początek: Gwardziści. Jedwabna Zjawa), małżeński duet z wieloletnim doświadczeniem w świecie komiksu. Głównym artystą, wyłonionym przez tytułową bohaterkę w „konkursie” przeprowadzonym w pilotażowym rozdziale, został Chad Hardin (Zatanna, Reign in Hell).