FANDOM

Wieczna samotność. I wieczne niezrozumienie. Łatwo zgorzknieć, łatwo popełnić straszliwe błędy. Z ludźmi trudniej się pracuje niż z maszynami. A kiedy człowiek się zepsuje, nie da się go naprawić.

—Hefajstos

Bitwa w Labiryncie - czwarta książka z serii Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy autorstwa Ricka Riordana.

Opis Edytuj

Percy Jackson nie spodziewa się niczego dobrego po dniu otwartym w nowej szkole, ale kiedy pojawia się jego tajemnicza znajoma śmiertelniczka oraz demoniczne cheerleaderki, sytuacja staje się po prostu dramatyczna.

Czas ucieka, a wojna między Olimpijczykami a straszliwym królem tytanów, Kronosem zbliża się nieuchronnie. Zagrożony Obóz Herosów z każdą minutą coraz mniej przypomina bezpieczną przystań, ponieważ armia Kronosa szykuje się do ataku, na jego dotąd niedostępne granice. Żeby powstrzymać inwazję, Percy i jego przyjaciele muszą wyruszyć na wyprawę przez Labirynt - ogromną podziemną krainę, gdzie za każdym zakrętem czają się potwory i zdumiewające niespodzianki.

Po drodze Percy musi zmierzyć się z potężnymi wrogami, dowie się prawdy o zaginionym bogu Panie i stanie twarzą w twarz z najstraszliwszym sekretem króla tytanów Kronosa. Ostateczna wojna zaczyna się... od bitwy w Labiryncie.

Rozdziały Edytuj

  1. Bitwa z drużyną cheerladerek
  2. Podziemie robi mi kawał telefoniczny
  3. Podchody ze skorpionami
  4. Annabeth łamie zasady
  5. Nico kupuje hamburgery dla umarłych
  6. Spotkanie z bogiem o dwóch twarzach
  7. Tyson prowadzi ucieczkę z więzienia
  8. Wizyta na demonicznym ranczu
  9. Zbieram gnój
  10. Śmiertelny teleturniej
  11. Dokonuję samozapłonu
  12. Wieczne wakacje
  13. Wynajmujemy nowego przewodnika
  14. Brat wyzywa mnie na pojedynek na śmierć i życie
  15. Kradniemy używane skrzydła
  16. Otwieram trumnę
  17. Zaginiony bóg mówi
  18. Grover wywołuje popłoch
  19. Rozłam w Radzie
  20. Przyjęcie urodzinowe robi się mroczne