FANDOM

Postać

Ten wzór, dwa splecione węże. Nazywane są zazwyczaj wężami z Urnes, od jakiegoś miejsca w Norwegii. [...]. Węże symbolizują zmiany i elastyczność. Bycie zmiennym. Ludzie zaczęli posługiwać się wężami na oznaczenie Lokiego, a jemu się to spodobało. Ale ja uznałam... Dlaczego Loki miałby przywłaszczyć taki fajny symbol? Lubię go. Uczyniłam go moim. Loki nie zabierze na własność symbolu zmian, podobnie jak nie zawłaszczy mnie.

—Alex do Magnusa, Młot Thora

Alex Fierro - to dawniej bezdomna, płynno-płciowa nastolatka z Bostonu, jest dzieckiem Lokiego, dzięki czemu może zmieniać kształt. Po śmierci wybrana jako wojowniczka przez jej przyrodnią siostrę, Samirah al-Abbas, staje się najnowszym nabytkiem Hotel Walhalla i trafia na XIX piętro.

Historia Edytuj

Dzieciństwo i przeszłość Edytuj

Alex jest dzieckiem wpływowej rodziny, która przyciągnęła uwagę Lokiego. Przebrany za rudowłosą kobietę, uwiódł ojca Aleksa i dziewięć miesięcy później zostawił go z dzieckiem. Rodzina nie odebrała tej wieści dobrze, zwłaszcza, że Loki na stałe "otworzył im oczy", by były one świadome dziewięciu światów i nordyckich bogów. Rodzice Alex nie akceptowali jej nordyckiego dziedzictwa i jej płynności płci, która była uważana za winę Lokiego.

Około dwa lata przed tym, nim została Einherjnerem, Alex stała się bezdomna i zaczęła wędrować po ulicach Bostonu. W pewnym momencie żyła w schronisku młodzieżowym na Winter Street w Bostonie, mniej więcej w tym samym czasie, gdy Magnus był tam. Pamięta, że nienawidziła tego miejsca.

Charakter Edytuj

Alex Fierro jest odważna, sarkastyczna i nastrojowa, ma tendencję do rzucania się na ludzi, kiedy jest w złym nastroju. Fierro jest tajemnicza i nie chce otwierać się przed innymi, co ukazuje, gdy odmawia pomocy Magnusa, ze strachu, że ten zobaczy jej przeszłość.

W przeciwieństwie do Sam, która rzadko zmienia kształt, ze strachu przed ojcem, Alex zmienia się kiedy chce, by pokazać Lokiemu, że jest to też jej moc, a nie tylko jego. Jest jego jedynym dzieckiem, które potrafi stawić mu opór. Alex mówi Magnusowi, że tatuaż, który ma na szyi był tylko symbolem góry Nurnes. Loki wziął tylko symbol, a ludzie zaczęli uważać, że był to znak jego "wężowości". Alex spodobał się ten symbol i uważa, że ​​nie powinien należeć jedynie do Lokiego.  

Alex uwielbia ceramikę,uważa, że pokazuje, że jest w stanie dowolnie ją zmienić, podobnie jak szybko jej postawa ulega zmianie co do Sif. Alex początkowo nienawidziła Sif; potem, gdy jej opinia o niej się zmieniła, postanawia zrobić wazon dla niej, a nawet zostawiła sobie suknię ślubną, która dała jej Sif.  

Jej odwaga jest ukazana w całej części "Młot Thora":

Po pierwsze, kiedy pokonuje niebieskiego wilka,gdy sama jest w postaci owczarka niemieckiego i daje broń do nordyckiemu półbogowi w negacji.

Jej plan zastąpienia Samirah w ślubie jest bardzo odważny, i pokazuje, że jest gotowa, aby chronić swoich przyjaciół.

Wygląd Edytuj

Alex dzieli wiele cech fizycznych z matką Lokim. Jest wysoka i szczupła, o ostrych i pięknych rysach twarzy i tym samym chytrym uśmieszkiem jak bóg kłamstw. Ma heterochronię, jest z jednym okiem ciemnobrązowy i jednym blado bursztynowym, a jej włosy są szmaragdowy ale ciemne u nasady. Ma także mały symbol Lokiego wytatuowany na karku. Z wyglądu Alex nie uległa zmianie, kiedy zmienia płeć, z wyjątkiem, że jego włosy wydawały się być dłuższe.

Alex ubiera się raczej krzykliwe i ekstrawagancko, przede wszystkim w różowy i zielony. Nosi różowo-zielony sweter-kamizelkę na białym podkoszulku, wąskie zielone dżinsy i różowe tenisówki. Zawiązany wokół talii, jak kilt sweter z kaszmiru, kryje w sobie kawałek drutu i nóż myśliwski schowany za pasem.

Ciekawostki Edytuj

  • Imię Alex jest imieniem neutralnym,pasującym do obu płci.
  • Fierro z hiszpańskiego oznacza żelazo.
  • Alex przez większość czasu czuje się kobietą,ale miewa męskie dni.