FANDOM

Postać

"- MUSZĘ SIKU! - wrzasnęła Alex.

Kilka olbrzymów zmarszczyło czoła na to oświadczenie (...)

Alex wróciła z toalety.

- SKOŃCZYŁAM SIKANIE! - oznajmiła."

—Rick Riordan, Młot Thora

Edytuj

Alex Fierro - to dawniej bezdomna, płynno-płciowa nastolatka z Bostonu, jest dzieckiem Lokiego, dzięki czemu może zmieniać kształt. Po śmierci wybrana jako wojowniczka przez jej przyrodnią siostrę, Samirah al-Abbas, staje się najnowszym nabytkiem Hotel Walhalla i trafia na XIX piętro.

Alex Fierro Edytuj

Historia Edytuj

Dzieciństwo i przeszłość Edytuj

Alex jest dzieckiem wpływowej rodziny, która przyciągnęła uwagę Lokiego. Przebrany za rudowłosą kobietę, uwiódł ojca Aleksa i dziewięć miesięcy później zostawił go z dzieckiem. Rodzina nie odebrała tej wieści dobrze, zwłaszcza, że Loki na stałe "otworzył im oczy", by były one świadome dziewięciu światów i nordyckich bogów. Rodzice Alex nie akceptowali jej nordyckiego dziedzictwa i jej płynności płci, która była uważana za winę Lokiego.

Około dwa lata przed tym, nim została Einherjnerem, Alex stała się bezdomna i zaczęła wędrować po ulicach Bostonu. W pewnym momencie żyła w schronisku młodzieżowym na Winter Street w Bostonie, mniej więcej w tym samym czasie, gdy Magnus był tam. Pamięta, że nienawidziła tego miejsca.

Charakter Edytuj

Alex Fierro jest odważna, sarkastyczna i nastrojowa, ma tendencję do rzucania się na ludzi, kiedy jest w złym nastroju. Fierro jest tajemnicza i nie chce otwierać się przed innymi, co ukazuje, gdy odmawia pomocy Magnusa, ze strachu, że ten zobaczy jej przeszłość.

W przeciwieństwie do Sam, która rzadko zmienia kształt, ze strachu przed ojcem, Alex zmienia się kiedy chce, by pokazać Lokiemu, że jest to też jej moc, a nie tylko jego. Jest jego jedynym dzieckiem, które potrafi stawić mu opór. Alex mówi Magnusowi, że tatuaż, który ma na szyi był tylko symbolem góry Nurnes. Loki wziął tylko symbol, a ludzie zaczęli uważać, że był to znak jego "wężowości". Alex spodobał się ten symbol i uważa, że ​​nie powinien należeć jedynie do Lokiego.  

Alex uwielbia ceramikę,uważa, że pokazuje, że jest w stanie dowolnie ją zmienić, podobnie jak szybko jej postawa ulega zmianie co do Sif. Alex początkowo nienawidziła Sif; potem, gdy jej opinia o niej się zmieniła, postanawia zrobić wazon dla niej, a nawet zostawiła sobie suknię ślubną, która dała jej Sif.  

Jej odwaga jest ukazana w całej części "Młot Thora":

Po pierwsze, kiedy pokonuje niebieskiego wilka,gdy sama jest w postaci owczarka niemieckiego i daje broń do nordyckiemu półbogowi w negacji.

Jej plan zastąpienia Samirah w ślubie jest bardzo odważny, i pokazuje, że jest gotowa, aby chronić swoich przyjaciół.

Wygląd Edytuj

Alex dzieli wiele cech fizycznych z matką Lokim. Jest wysoka i szczupła, o ostrych i pięknych rysach twarzy i tym samym chytrym uśmieszkiem jak bóg kłamstw. Ma heterochronię, jest z jednym okiem ciemnobrązowy i jednym blado bursztynowym, a jej włosy są szmaragdowy ale ciemne u nasady. Ma także mały symbol Lokiego wytatuowany na karku. Z wygląd Alex nie uległa zmianie, kiedy zmienia płeć, z wyjątkiem, że jego włosy wydawały się być dłuższe.

Alex ubiera się raczej krzykliwe i ekstrawagancko, przede wszystkim w różowy i zielony. Nosi różowo-zielony sweter-kamizelkę na białym podkoszulku, wąskie zielone dżinsy i różowe tenisówki. Zawiązany wokół talii, jak kilt sweter z kaszmiru, kryje w sobie kawałek drutu i nóż myśliwski schowany za pasem.

Ciekawostki Edytuj

  • Imię Alex, jest imieniem neutralnym,pasującym do obu płci.
  • Fierro z hiszpańskiego oznacza żelazo.
  • Alex przez większość czasu czuje się kobietą,ale miewa męskie dni.